به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، برزین عبدالهی اصل معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در راستای تأمین حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت مندی و پاسخگوئی مناسب و ارائه خدمات به موقع و سریع میز خدمت در سالجاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان راه اندازی و فعال می باشد.
عبدالهی گفت :در میز خدمت بصورت شفاف اطلاعات مورد نیاز مراجعین شامل مراحل گردش کار،مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و … را مشخص و مسئول پاسخگوی خدمت و چگونگی ارتباط با وی را از طریق میز خدمت به اطلاع مراجعین می رسانند.

کارشناسان مرتبط به هنگام حضور ارباب رجوع، از کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده توسط مراجعین در محل میز خدمت اطمینان حاصل می کنند و هرگونه نقص در مدرک و مستندات مربوطه را صرفاً در هنگام پذیرش به اطلاع ارباب رجوع می رسانند.

عبدالهی گفت : سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۱۴۷۴۱ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت انتقادات،پیشنهادات و نظرات می باشد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر بی بی حکیمه | استقرار میز خدمت در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
برچسب ها : خدمت ,اداره ,استان ,امور ,اوقاف ,خیریه ,امور خیریه ,خیریه استان ,استان کهلویه ,ارباب رجوع، ,امور خیریه استان ,خیریه استان کهلویه